2004-12-02 00:42:43思思..

30/11我對自己沒信心

其實未考german oral之前...我已經知道自己會考得唔好..並唔係我沒有用心去練習過..而係向考之前..我仍然都覺得自己唔得..我好小有lee種感覺...因為我知道自己唔得既野..我都唔會用心做..但我竟然好想好想自己可以做得好好....!!!聽日個中哲present ..我無咩信心做好..我知只係.因為我自己無咩用心機去做過...而唔係自己唔得law!!!!!....我一無信心就死gala!!!
  其實我好傷心..雖然我無表現出黎(我係唔識表現出黎)..我知道自己有用心去做..但又唔得..個時好想有個人向我身邊陪住我...不過石..barry .,英同文仔都唔得閒陪我...我真係有d無助..之後就上左系會室..但其實我有d驚,,因為我覺得成日上去唔知點咁....
  跟住夜晚練波仲衰....我重心助唔到低...阿sir要用手禁住我隻腳...黎打個波,,等我唔好將重心向前,,.阿sir真係好好..好中意阿sir ...佢俾我feel 到佢會等我做到為止...而唔會放棄我...!!!我一定會改到 ..但其實我lee排對自己無咩信心.,我覺得可能因為你就黎返黎..我無咩信心你返黎會搵我..我個人亂左呀..我怕期待好耐既事最後又會唔知點又過左...我好怕失望的感覺...因為你經常帶給我失望的感覺..我好怕失去自我...失去安全感...我其實好想避免你..越愛你就想保持距離....好危險....愛情對我來說只會是危險的事..我不要再以身犯險。