2005-04-22 21:54:27~浩仔~

Yeah~!Yeah~!Yeah~!

今日真係好開心呀~
wakaka~
第一:今日係星期五啦,聽日放假,我等左好耐啦~kaka~
第二:聽日約左班小學同學去踢波~
第三:今日放左學,Vicky同我一齊行啦~
行到去紅綠果時咁岩係紅燈啦~
我就係到係咁話佢~
佢同我講左一樣野~
佢講左D咩?
梗係唔講得啦~
kaka~
原來有D野我一直都冇留意~
哈哈~
今日好開心呀~
過左紅綠燈之後佢行去搭巴士~
我就自己去左"林泰興記"到食返果D野~
不過食極都唔厭~
跟住好開心咁返左屋企~
夜晚我亞媽又同D同事攻打四方城~.~
我都冇理佢~佢又冇理我~
kaka~
今日開心到,唔知寫咩好~= =