2005-04-20 23:07:59~浩仔~

今日

今日個鬧鐘6:00就響啦~
kaka~
嘈到我亞媽都訓唔到~
但係我7:30先起身~
kaka~
返到學校第一樣野緊係抄功課啦~
問馬家豪借左本野黎抄~
亞Sir黎之前岩岩抄哂~
哈哈~
今日有早會呀~
又上小幾個字堂~
哇卡卡卡~
到家政堂時係操場到排隊又比成班女望住我~="=
跟住我又......OoO
真係慘~= =
捱左好耐等到放學lu~
跟住去左"林泰興記"到食野啦~
又係食皮蛋瘦肉粥同炸兩不過真係好好食~
今日亞媽放假~
佢去左"吉之島"買壽司比我食~
不過我只不過係食舊飯~-..-
成日比人話我蠢~
好食唔食食舊白飯~=.=
食完睇"同撈同煲"~
都幾好睇既~
好過悶到死既"大長今"先啦起碼~
都唔知點解D話好睇~
D人傻嫁~
跟住亂add左幾個唔識既女仔~
一個26歲=.=2個13歲^^"
kaka~
唉~
好累呀~
訓教~
聽收音機~
聽日派默書簿~^^