2005-04-14 23:39:31~浩仔~

今日開心左lu......^ ^

今日好累呀~
放左學比人留左半個鐘做哂D數學又比個亞Sir鬧~
哈哈~不過我都冇理佢仲搏返佢嘴~
佢仲話如果我態度唔改,打電話比我阿媽~
未驚過~kaka~
放左我之後~去左樂華村~做問卷~
頭果幾次都衰左= =
D人唔肯同我做~
有一次先搞笑= =
我走去個亞婆到~跟住話:靚女,可唔可以同我做份問卷呀~唔會阻你好耐~
佢咁都唔同我做~= =
哈哈~但係後尾我問親D人有好多人都同我做~
我係四個組員裹面做得最多同最快問卷既人~
本身每人做10份~
我有D FD做唔哂~我幫佢做左二份~
走果陣都成6:30lu~
雖然都幾辛苦但係都幾好玩~
跟住返左牛頭角~咁岩我亞媽今日放假~
同我去左食pizza hut~
食左個肉醬意粉同超級夏威夷pizza~好鬼好味~
跟住我亞媽去左買風扇~
跟住搭的士返屋企~
返到屋企都8:00~
睇同撈同煲~

呢個星期我都唔係好開心~
今日都算叫呢星期最開心既一日~^ ^
希望自己一日比一日開心啦~