2006-10-18 20:09:109loria

I very shy!.


I very shy!

今日向門口見到林sir我就低下头甘行過,

跟住区就叫住我,

笑住甘講:美群!見到老师應該點啊?.头dup,dup.眼湿湿......

唉..覺得很无奈啊,,

其实我好想叫噶,但我自己一個,,我覺得我叫好似好傻甘啊..

跟住下午我又見到区....

区又望住我甘...

放學又見到区..

区又望到我..(好似系,5知自己好无睇錯!)

好似期待緊我果句:老师好!”

甘.....

唉..可惜啊,我都系无勇气叫到..

无奈之愈,又覺得內疚,

5知区會點想我...

他肯定覺得我很无禮貌啦..

唉....

sori ar...林sir!~.

我會试著去做的!...

你是真的很好的,我好希望你可以教到我地畢業!.