2006-08-17 21:59:51小鈺./

休息..

今天是休息啊..竟然連訓都冇訓..11點左右返到屋企就一直上網上到六點幾..真的強丫..不用訓的!~~也是因爲某某罷了~哎..想幾何啊.又晤睬.又晤理.係幾何就說吧!

六點左右..&最親愛的小小煜去吃飯..我喊他去小脈田.他又不願意.他又話去錄島..幾你次次都是這樣的丫.係要同我鬥個呢.

後來去了熱帶雨林..發猛.乃野好鏈難吃....小小煜話以後都不會再來.哈哈..竟然來第一次你就以後不來了..不要這樣嘛..~~~我都想不到..

後來..又土電話來玩啦.我又係時候鼓起勇氣了.發了一條問候的信息過去某某..但沒有回我..爲什麽啊...我開始發顛了..!爲什麽不回啊......

打電話又不接.....想幾何啊......!!


跟住就坐buy回家..心理一直都是難過...


返到屋屋..又點我..竟然冇人響企.熱到我死了.

就蹲在門口裏打電話..哎.好似個北女吖.陰公囖...!!

繼續發信息比某某.. .

我知道你是不會回的..!


蹲了冇耐.媽媽回了...

返到屋企.第一時間上網...


電話響起來..想不到你會打轉頭比我.我當時.心跳停止了.差不多...

爲什麽丫...??

______________________


續集..............

上一篇:7月28号

下一篇:這兩天..