2004-10-19 00:23:01細路哥

多辛苦也得捱過去

星期五 15號
上晒堂之後入大埔食左個飯,跟住去人地屋企留宿一晚,為的是完成seminar present,做到一半就訓左…

星期六 16號
我十點幾就醒左,我隔離果個人梗係唔會好過啦,俾我嘈醒左…佢打機,我send email 俾老細,跟住再做seminar…

hiking 取消了,希希、Alo、煩哥哥和我決定夜晚去海洋公園,三點相約在沙田等,一齊塔巴士出發…去到原來可以買夜場飛,食完野先入去玩…四個人竟然去海洋館睇魚,認識了新朋友‘葉海龍’,海哲也變了勳蹄,我好鐘意海龜,眼大睇過龍的人,魚麵飽變成‘屎’,好好笑…玩了雞動遊戲,像被打了一餐的過山車,幸福摩天輪,好開心…玩左咩咩飛船,有著住衫沖涼既感覺,好凍呀!‘窩雞心’係近期龍虎榜既冠軍,威力好強勁…大俠饒命呀,唔好再窩我個雞心喇!108蚊玩左5個幾鐘,有無價既開心同幸福…

你同我一齊坐過過山車喎,你認命巴啦!

星期日 17號
開了一個SMALL meeting,nothing special…夜晚為左seminar present ,有d辛苦,無問題,我可以的,辛苦極都有兩個人一齊捱…seminar我同阿煩係最早做晒,快而準的,點解要我地執手尾?幫你係人情,唔幫你係道理,點唔識都要嘔出黎,更何況已經係too much help喇…睇埋d SM,三點喇…