2004-07-15 21:40:08祖兒猩猩

my wacom graphire 3

嘩…好耐都冇寫過日記啦…因為日日都係一個好「山卡啦」gei地方返工。不過好彩d時間真係過得好快…不過,我今次真係好清楚咁知道香港人咩都好似奉旨、自私到爆gei唔要得gei性格…尤其係女人…希望各位女性朋友唔好老左之後唔好做八婆…要elegant同大方d…仲要體貼…hahhahahahahaha…

今次係我gei人生裡面做過gei第五份工…係每一份工都學左好多野…今次有幸係有scale gei公司返工都真係幾開心…雖然做gei野唔算係d咩…不過都學到唔少野…同事都好好…而家有阿jeassman同阿霞係身邊都好開心…最重要係有一個hour gei lunch就簡直係perfect…hahha…仲有canteen係22 樓…不過有時都幾悶ga…不過而家成日都drop booking就幾開心…hahahah…有d customer孜真係好好人gei…我最憎gei係果d一聽巴聲就知道係一d都讀過下書,做文職、不過就一d大將之風,做文員仔gei女人…唉…諗起d咁gei人都煩…反而d 冇咩讀過書gei 婆婆同女仕就好好人…都唔知讀書係唔係一件好事…heeheeheeheeheeehee

做人一家要心地好…心地唔好會有好多報應ga…知唔知…hahahhha
我就真係唔信好人會有惡報…hahahha
人地好d人都靚d啦…hahahahahahah……

仲有千祈唔好做果d only識係男人面前扮好人gei cheap女人…同埋要做一個可以獨立生存到gei叻女人…heeheeheeheee…

唔好再講女人…hahah

hahah…仲有十幾日就會出salary…hahhaha…我心愛gei wacon grapire 3 (4x6)就有望啦…好感動…我諗左買成年啦…

就等我講下…advantage of my wacom graphire3(見圖):

。512 levels of pressure-sensitivity for natural brush control
。Patented cordless, battery-free technology for a natural feel and superior performance
。Programmable DuoSwitch?for multi-button efficiency right at your fingertips
。Pressure-sensitive eraser for easy fixes

ahhaha…要咩色好呢~~呵呵呵呵…