2008-01-27 21:02:29TiAn.ぢ

好冻的出游记.

其实我真系好5想写伽喇!求先写左N多 居然冇拉拉页面变左...咩都冇晒!
真系异常气愤啊!可恶!好贱啊!
不过算喇,平心静气d...难得放假出去...点都要记录下...
唯有语言简练d...再冇晒就打烂部机!

为左少d废话...我就写主要的事情喇...如果前后文冇连接,睇5明的话...感我都帮5到大家...e+真系好气愤啊!

1)俺们原来系西门口地铁站等.然后搭地铁去体育中心.然后睇完地图的时候,岩好有班车系度,我就好快冲左上去...点知小廖廖未反应过来...大家都知,距上5到喇,删门鸟...所以我只可以好无奈感飞短比距,同距讲我下个站落,系公元前等距.几分钟之后,小廖廖终于来喇...埃,又要上番去转坐一号线...

2)第一个地点就系购书中心喇.我地行晒全部楼层啊!睇左超耐...
行书店的感觉真系好好...好多书都好似好好睇感...如果可以搬晒全部书番屋企就好喇...揾到果本我已经想买好耐的《不存在的女儿》.小廖廖买左,距话睇完借比我.见到《偷书贼》同《追风筝的人》.开始都好想买,但系后来因为种种原因都冇买到...然后我地都买左本作文书...嗯,差5多系感喇.

3)吃完KFC之后,去左Tee Mall.小廖廖话想买衫.但系果度d嘢真系...所以我就提议:我带你去睇sell鞋哥哥喇.所以我地就搭地铁去流前喇.闲逛左N耐.终于揾到上次买鞋果档.见到个sell鞋哥哥好“尽职”感系度sell鞋.小廖廖“瞄”左一眼,话:吓我一跳~ 我就系度狂笑:嗯...系感伽喇.05届果个哥哥OK D.但系距5系到.

4)行下行下,小廖廖突然同我讲:不如买对戒啰~我开始冇咩所谓,就话:哦.然后就埋去拣.拣左都几耐下.后来反而好似系我比较兴奋...我都5知点解.然后都已经拣岩左款喇,先问:几钱啊?点知打折都要78!傻的!所以我地就好无奈感走左喇.小廖廖问我做咩5问几钱先,跟住我话其实我一开始就想问你点解5问.但系见你5问我米冇问啰...埃,如果买左应该几好玩...有d失望.
5)小廖廖系流前都买5到嘢,所以就去地王喇...
系出口度,见到麦当劳的傻瓜系度派传单...所以大家就见到如图的傻瓜月亮叔叔喇...小廖廖都有影伽.距应该都会摆上博客.好鬼好笑啊.小廖廖影完距就5摆e个动作喇嘛.跟住我就大叫:未影完啊未影完啊!跟住个叔叔就好好人感摆番e个pose.影完我就讲:影完喇,5该晒.哇呵呵呵.

6)系地王到行左都算N耐...经过我的多番说服,小廖廖终于好乖感买左件衫喇,距话如果距买到衫的话距听日就会着比我睇伽...大家听日就睇下果件衫喇!
其实地王都5系好差这.有d店的货其实都5错啊,但系5知点解真系好少人.流前就人逼人.地王就即使系星期日都好冷清...5知点解...
7)系负三层有d人系度做show.所以我就系感以影左几张...
d人唱RAP好high啊!好正啊~5知点解真系几中意听RAP!好型啊~真系觉得听RAP会好兴奋...可惜e+唱RAP的人真系5多...果个show好似叫咩换享工场.5记得喇.跟住当时我同小廖廖讲左个好傻瓜的想法...大家5使估喇.我系5会讲伽...小廖廖都5会讲伽...

好喇.旅途结束.各奔东西.
番到屋企,今晚打边炉...嗯嗯.
好喇,听日又番学喇...再见.
(ps.小廖廖的博客都有记录行程.大家可以去参考下)

浏览更多图片,请点击新闻台首页“我的相簿”.
或直接点击http://photo.pchome.com.tw/monmontian/
哇呵呵呵~
以后关于文章的更多图片都会放系果度,敬请关注.
163果个相册应该仲会用.因为冇感好心机搬感多相过来e边.
冬瓜 2008-02-03 22:14:24

无言,
我每次买也都会同阿妈去,
因为5使我给钱,
同时亦觉得,
去果d所谓潮人去葛地方买也,
多数都贵过贵州,

3只字讲晒, 晒银纸,

小雷耔 2008-02-01 21:51:28

我再次無言..

2008-01-27 22:22:07

我去咗廖廖個blog度睇喇
佢影咗超多相啊!!
仲有..我想講
依+天寒地凍 妳同廖廖仲週圍去
仲要週街影相 喺米傻咖!