2006-04-02 19:37:11《 小貓 》

喪買野

今日北上, 本來係琴日去 ge ,
但媽咪突然唔得閒, 甘就改期今日去啦~~

買左勁多野呀, 多到3 個人拎都拎唔曬,
超 Happy ~ 愈買愈起勁,
本來一開頭都有講價 ge ,
但唔知係咪買得 Hight 得滯,
價都唔講就買, 狂掃野,
剩係買底衫都買左成十幾件,
佢話驚我唔夠著... 甘都唔洗買甘多下...
之後就好似就死甘返澳門...


琴日係屋企整左 D 相,
笑到肚痛, 今次勁有心機整,
整左成五個鐘, 整得勁好呀,
但我仲未有時間放上網,
我諗都要下星期尾先有時間架啦。


另外, 我近黎 ge 心情簡直係靚到爆 !!
好開心好開心呀 !!!!
同 . Send 信息 ~
但我無講比 xxx 知, 其實我好想講佢知,
但我覺得好唔知點甘...唔知點開口 !!!
不過同 xxx 都好返好多啦,
本來今日見到件衫打算買比佢,
不過勁低B, 佢見到實話我低B ~
所以都無買, 而且我買比佢 ge 野都好低B =0=
所以今次想買 D 成熟 ge 野比佢~~
等我呀 !!!!!!