2006-03-19 12:22:58《 小貓 》

行街街 ~~~

 

今日去左同吉吉行街街~~~
>3< 好耐無同佢出街街啦, 好開心a ~

我買左勁多野呀, 超級多一袋二袋,
臭吉又唔幫我拎喎.. =m=..

我睇中左個袋, 係黑白豬仔黎架,
勁得意, 不過好似好怪甘,
Than 我買左個黑白豬仔銀包比阿 Bee ,
因為勁得意, 我自己都好中意,
而且都唔係好女仔, 岩曬佢~
希望佢中意啦, 個銀包勁靚架~ 哈 !!!

本來今次出去只係諗住買手握,
點知興奮得滯就買左超級多野。


本來諗住去搵 Angel , 點知見佢到到,
甘就算 la , 反正仲有機會 ma ~

唉, 好掛住個黑白豬仔袋,
真係幾靚架, >3<
聽日再去睇過, 因為我太中意豬 ge 野啦,
超得意呀 ~~ ^ ^
希望佢唔好比人買左啦 ~~~~


Boo ~~~~ Boo ~~~~