2003-08-21 21:03:40尚未設定

* 掛住你 *

lee幾日我都冇乜出去呀,除左同jamie佢行街街之外啦! 因為一黎又大落雨喎,二黎我又m到嘛...所以呢,攪到個人都冇乜mood咁law...

仲有10幾日就要返學喇...我諗個個學生到lee個時候都唔想返學ga啦,我都係一樣呀!! 不過...我要開左學之後先會有機會見到男朋友喎...所以我又想d時間過得快d....唉,又想快d開學,但係又唔想返學喎!!!! 攪笑*

好耐都冇試過成日都0係屋企喇!! 亦都好耐冇試過0係屋企追電視劇睇....而家都真係記得幾點做咩節目ga!! 幾勁呀*

雖然冇男朋友佢陪,不過我都唔會悶親自己ge.可惜lee幾日都落雨喎...咪出唔到街law!! 有一套我好想睇ge戲上左呀!! 係"魔盜王決戰鬼盜船"呀...我都唔明點解個中文名釋得咁難聽ge!! anyway,有我鐘意ge Johnny Depp做就得啦, hehe~我會搵人陪我睇ga!!!!