2003-08-07 01:03:42尚未設定

* GdLuck *

今日係細妹放榜呀!! 佢有11分,都算係咁啦~ 不過學校就梗係難搵d ga喇!! 我做家姐ge,當然要幫佢搵學校啦~ 所以今日都真係幾攰ga....

返到屋企真係成個人都散哂咁ga!! 2點幾一訓就訓到4點半,連阿魚打黎我都聽唔到呀...諗諗下,我差唔多成年都未訓過晏覺ga!!! haha^_^~

今日約左阿魚出去呀...咁我就算幾攰都要出啦!! 因為我掛住佢丫嘛* 我呀,講真,lee個暑假都叫做比平時見多佢小小ga喇....平時返學果陣,一個星期先見得一次...諗起真係幾慘ga...>_<~ 不過就算而家放假啦,我都係見多佢一次半次ga ja...係咪覺得有d意外呢??

其實好多朋友都問我阿魚係咪成日都好唔得閒ga?? 咁我都認為係ge...佢暑假都係返大學training喎!!! 所以我都唔忍心話佢啦...雖然都真係好想見佢多dd咁...唉...好快又會到9月ga喇...又要變番開學ge日子呀!!!!! 唔知又會唔會變番一個星期見得一次呢?? 我真係唔想呀!!!!!!!!!!!!!!!