2003-07-20 01:03:44尚未設定

*錫哂你*

今日終於可以見到你喇....等死人呀!

約左今日同你去睇戲嘛,睇早場呀!我呀,連早餐都未食就出左門口喇...驚遲到!!

去左銅鑼灣呀...因為諗住0係皇室睇呀!0係地鐵度,你突然間比左份生日禮物我呀...surprise!!! 好開心呀...做乜你又學我早幾日比禮物ge???

初初見到個westwood ge綠色散紙包....好靚呀!! 仲係綠色tim喎...我都知我要換過個舊散紙包ga喇...thx a lot!!但係我都估到幾錢啦...肉痛呀!!

之後再睇先知原來個散紙包裡面仲有野ga...^0^~ 我差d都發覺唔到tim呀..係一條dior手鏈黎ga...wa...開心死我啦~

估唔到你會再送手鏈比我喎...hehee~我好鐘意啦...^3^~ 份禮物好好呀...雖然一定係好貴ga喇....不過算啦~ 下次唔好喇...知嘛?