2003-07-07 23:03:45尚未設定

* 生日快樂 *

今日係細妹美欣ge生日呀...佢又大一歲喇...希望唔好咁曳啦~ 佢都5年級喇,時間都係過得快呀!!! 我大佢10年...佢好似仲岩岩出世冇耐咁...老喇老喇...

今日條街真係好鬼曬law...由我8點幾返學,到2點幾放學...條街都係超級曬ga!!又熱喎...著住校服真係好辛苦呀>_<~

放學返屋企...hea到6點幾,我就出銅鑼灣喇...因為諗住同阿魚一齊買禮物比美欣嘛...佢煩左我好耐ga喇~

去左kalm's,買左個kitty粉紅色ge袋,一本ck鼠ge簿同一個melody ge布袋比佢!!我諗佢一定鐘意啦...hehe~

之後去左食dinner...阿魚好肚餓嘛!!!!食完佢就送我返屋企lu~ 佢而家次次送我返去都陪我上埋7樓ga...thx^3^~