2003-07-04 19:03:46尚未設定

* 情緒化 *

lee個禮拜,我其實都幾開心ga,因為考完試啦,又唔洗溫書,又可以行街街...睇戲啦!!而且又可以見到阿魚喎.我好小可以一個禮拜,見佢咁多次ga!雖然對於其他人,可能覺得見2,3次係冇乜特別,不過對我黎講...我已經好開心!!

不過..lee幾日...我都唔知做乜事...成日都嬲左你喎!hehee...^^~

我一路以黎,都將自己ge情緒control得好好ga!! 唔好郁d就發脾氣ga...而且我地亦都冇炒過大獲ga!! 0係朋友ge眼中,我地ge感情係非常之好...但係,咁都有唔好處ga!!! 因為平時我同阿魚都好遷就大家...有咩唔滿意都唔會即刻講....寧願忍下...所以到想發脾氣果陣...好似唔知點咁law...驚佢會覺得我變左...又驚佢唔鐘意喎....

不過我lee幾日都嬲左佢呀...又對佢發脾氣tim...我以前都未試過ga!! 攪到佢都唔知點好...但係咁樣都好ge,起碼可以比佢知道我鐘意d咩,唔鐘意d咩嘛!

覺得好似...hee...同你ge感情仲好過以前咁呀....yeah~