2007-05-26 23:30:04.|細"尐_р’

我’

Just, I blew up courage Q him,The disappointed matter, he not greatly pays attention........Really a little regretted!!!
Said really, he is really does not want to manage me, or, he iscontrolling own, enables oneself not to be allowed to manage me....This is I unknown, how only then may know??
After just I had known I was not allowed again to do this !!

..... Actually, I also dislike this kind of strange feeling, I very want togo break it, but, how looked like me to do all already was again doesnot have the significance...
I very am really sad, you know?Why>>> Please tell me

Review yesterday”
我见到了一篇你最新打的日志,看完之后...我突然间感到很欣慰..!!
哈哈@:真的..其实我也不知道为什么会这样@@
可能.我瞬间觉得你大个仔了挂,无以前甘小朋友..哈!@”
其实,你一直都系比我识念...!相反我只系妹妹仔~~~~~~~
(唔知以后既你见到呢篇也噶话,是否会觉得奇怪,我入过你空间但无留低记录,哈.因为我有办法洛)
大个仔噶了你.你讲得好明白你既ROAD.?
不过,我又曾系度念,你话你会甘,但你会唔会真系甘去做.~~~
你还是那个白天在学校偷偷钓鱼,中午不吃东西在网吧打既,晚上也是打机直到深夜,错了..深夜就好了,最怕你是打到3.4点.哎!:那还用睡吗@?或许你是在和别人聊天呢!?(我真的不敢想象拉,心好痛!!)
其实,我明知道,就算这样.那也不关我事,不在我的能力之内了.....可是又能怎样,我就是这样.习惯啦...整天不知不觉的为你担心...哈
不说啦.就这样吧,因为好象怎样打也会打不完似的........

END!