2004-07-27 23:06:08suka

旅行 1/7/2004-4/7/2004

海南島!開頭係一個陌生的地方!連佢係大陸其中一個省也不知!haha!
但去到感覺好唔同!唔似一個中國大陸的地方!那地方第一個感覺係似
泰國!4日裡!雖然唔係好長!但我真係去左好多地方!見到好多有特色的東
西!玩左好多未試過的玩意!但我唔想多提這些要點!因為如果我打出來!
咁同張旅遊小冊子又有什麼分別呢!

不如講下感想好了!!一個只係得15人的團!對於其它地方!如泰國,日本等等
來說!真是太少了!我開頭知到得咁少人!真係有少少失望!但導遊先生說了一句!
少有少玩既好...我心裡諗了一會!氣氛真係唔差!可能15人裡面!有情侶!家庭!還有
長輩級的人!不同的組合!真的產生了化學作用...而且最識攪氣氛反而是長輩級的人馬!

一開始同團友唔多熟!但其實差不多到最後一日先開始熟絡!諗返起真差勁覺得自己!不過到左熟絡時!以是回港的日子了!不只是團友!導遊先生!領隊小姐!司機哥哥!佢地都好好人而且導遊先生控制氣氛控制得好好!如果無左佢既笑話!!我諗我坐車的時候一定悶死!

其實4日入面!唔係所有野都開心的!其間我同tracy吵架了!!唉...!開頭唔知點算!得我地2個人!面左左!無計傾!又同團友唔多熟!一時間好似得自己一個人咁!不過最後都無事了!我終於明白了一個東西!我會改的!真的!最後真係好唔捨得!時間過得好快!!打後一個星期!總係想差旅行的事!無乜心機工作!!

不要問我海南島好唔好玩!想就自己去去吧!自己唔去過!唔試過!係無用的!我只係說如果唔係抱好高祈望!這是一個不錯的地方!