2004-11-11 17:47:54姬姬

19/10

唔知點解勁眼訓囉!企係度都訓得著呀!又要睇書喎!
頭兩堂英文,都冇咩特別姐!之後maths 要 quiz,唔多識咋!
MC錯左勁多囉!
中文堂要說話報告呀,佢叫中我同snowie呀!不過冇所謂啦,一d都唔驚呀!
Lunch去snowie屋企食。Lunch返到學校個陣,陶智仁無啦啦同我講
佢lunch個時PK喎,p到條褲都冇埋喎!佢仲要俾埋隻腳我睇喎!
笑到我同snowie出唔到聲呀,笑左勁耐囉!
Hist堂楊太話我地抄功課喎,話係第一次所以唔罰我地喎!
咁成班有幾多個人係唔抄功課嫁?佢又話d作業好難咩?
上堂都討論過喎!大佬,佢教書教得咁好,佢講過d咩我都唔知啦!
放學又冇人黎練啦啦隊喎,咁我同snowie咪走囉,又去行街!
今日有人黎,所以呢我特登行耐d街先返既!
咁早返去咪又係要幫手,又要俾佢煩喎!
我返到去表姑姐佢地都未到,呀媽第一句就係鬧我啦,超煩!
佢地一黎,d態度即刻變晒呀!好難頂囉!真係頂佢唔順呀!
連伯娘一家都黎埋,勁多人,個陳立翰(我個賤表哥)麻叉煩嫁!
又要我幫佢裝飯、裝湯,仲敢叫我呀哥裝水俾佢飲喎,正廢柴黎嫁!
同佢呀媽一樣咁識駛人做野!佢地又要吹水喎,
鬼咁晏先走,真係打擾晒我呀!