2006-07-28 00:46:54joan&mon

寶貝回家的第三天

寶貝回家的第三天...時間過得還真慢呀~~~


雖然感覺上班的時候就在不知不覺中過去...


但系原來寶貝先走左第三日...唉...—·—


點解我卻覺得時間過得如此之慢...簡直就系度日如年呀~~~


何時先可以等到我寶貝翻來呀?!


無奈中帶D悲傷...悲傷中又帶左思念...心情複雜呀~~~


不過今日聽到寶貝話去左打雀...雖然輸左錢..但系都好既...


起碼吾使寶貝甘悶啦...拒難得翻到去應該去玩下先啱咖~~~


雖然今日好忙而且都無點同寶貝傾計...但系真系好挂住寶貝咖~~~


不過我都無扭到計..因為一來寶貝可以和朋友打下雀玩下...


二來我自己都可以專心工作吾使分心~~


(我知寶貝你睇到一定話我吾挂住你~但其實我真系好挂住你咖~老婆)


55555555555555555~~~除左平時都經常挂住你之外...


當我吾舒服或者好累既時候就更加之挂住寶貝你啦~~~


因為我好想你可以在我身邊照顧我...我已經習慣左有你嘅照顧...


我最想就系在寶貝你嘅身邊同你扭計..因為你永遠都會第一時間攬實我..


*3*嗚嗚嗚嗚嗚~~~果種感覺好溫暖好舒服...只有你才可以帶俾我既感覺~


今晚和嫦姐吃完飯之後原本都無乜嘢咖...


吾知道點解上左車之後不開始吾舒服了..開始作嘔想吐了~(——難道有左?)


哈哈哈...無可能啦~~要有都系我老婆有啦..哇哈哈^^(發傻中~)


直到翻到屋屋...去左廁所白完先慢慢好番D...或者系個胃消化吾好吧?!


嗯嗯~~我諗多數都系咖啦~~~不過依家都已經無乜嘢事拉..吾使擔心~~


但系當我吾舒服既時候真系超想寶貝在我身邊陪住我...好想好想~~


*3*嗚嗚嗚~~~好想有寶貝你可以攬住我錫下我呀...好挂住你呀~~老婆!!!


不過你竟然跑左去打雀吾鬼理我...哼哼..惱你~~~(扭計中~~~)


但系都算啦...寶貝難得翻去一次...應該去玩下既...


我吾應該扭計既...而且就算扭計你都無可能翻到來啦~~~


所以我都應該體諒老婆既...嗯嗯~~~我會乖咖拉..寶貝~~(努力振作中~)


我既老婆寶貝...你放心啦~~我真系無乜嘢事咖拉..我吾會呃你咖~~


因為我應承過吾會呃你咖嘛...所以你要信我啵~~~


其實我都知道你一樣好心痛...就算你吾在我身邊都好~~


但系你個心都一樣在我呢邊...對不對?!嘻嘻~~


所以你放心啦...我會自己照顧自己咖啦~~


我吾會再俾你擔心我...我會好堅強咖~~~


但系你要應承我...你翻到來就要照顧我咖拉....


而且仲要系永遠都照顧我呢個老公仔啵..^3^因為我只要你照顧我~~~


也只有你一個人可以了解我明白我要乜嘢..所以你走吾掉咖拉~~~


我會捉實你..攬實你..錫住你..愛哂你...一定吾會再放手~~~


無論你再點講我..再點激我..再點鬧我...我都吾會再走再丟掉你~~~


因為你系唯一一個俾我扭計..照顧我..心痛我..深愛我既人~~~


都系唯一一個令到我變成又傻又中意扭計又要你照顧既人~~


老婆寶貝...講真咖~~你真系我既唯一來咖...你永遠都系我唯一的寶貝!!!