2008-12-29 18:59:55聽說大家叫我小眼睛

non-sense


isn't is so weird...

after all these time

i thought all the feelings should be gone by now

and yet... it grew deeper..stronger... and it's not going anywhere else

 

 

who are you, really?

i thought i can search everything about you

but the more i find, the more confused i've become

in the end.. I still know nothing about you

 

 

it's worse than lion fell in love with a lamb

I have fallen in love with someone that may or may not exist

 

 

After all the efforts to clear him out my heart

i thought i can lock everyone else from ever entering again

until you showed up

with that true talents of acting

and the most touching songs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

seriously,

CAN MY LIFE BE ANYMORE HECTIC?

Ice 2009-01-08 10:43:57

姐~
哈哈哈
好阿好阿好阿
我5/18到台灣
阿妳勒?

哈哈哈
妳畢業了還要留在CA嗎?
要是這樣的話
說不定真的有機會去CA找妳

妳很誇張耶
我才看一次耶
妳已經看六次了
好誇張阿姐
妳整個上癮了

黑阿!!!
我差點被擠死
我根本就不想去
我厭惡NY
哈哈哈
整個超厭惡的

Ice 2009-01-05 06:39:30


妳暑假要幹麻?
我要回台灣耶

妳回台灣我去找妳比較快
妳在CA我很難找到妳
哈哈哈

妳很誇張耶
看第五次
我才看一次
我等我朋友下載
我就可以看第二次

我這輩子在也不要去NY
害我冷到死掉和走道腳斷

版主回應
我暑假也會回台灣
那到時候我們出來一起玩吧^^

為什麼在CA比較難找?
我有手機這回事的
相信我

我的五次變成了六次了
i am so proud of myself~

NY跨年 想就頭皮發麻阿
人一定多到爆吧
2009-01-05 15:18:01