2004-09-04 21:05:09阿化

有你地黎睇就好喇

dear all,

呢掛有黎睇過呢個荒廢既page 既人, 真係多謝哂wow, 如果唔係睇到o個兩個留言, 我諗今日都唔會寫, 哈哈. 我而家讀translation & interpretation. 要讀phonetics, putonghwa, translation, german, language & socity, chinese, english. 咁上下啦. 番大學既感覺都幾好, 至少我會相信個professor講既野, 可以學正宗既英文發音. 不過我仲未習慣大學既生活, 因為有好多天地堂, 又要坐好耐車, 有好多野都未識搞, 令到我有d 情緒低落, 咩都唔想理. 少頹啦. 不過都識到d新朋友仔既, 希望keep in touch啦, 上次去左佢地個hall度煮野食, 個hall係新既, 好靚, 好想住. 呢個sem 希望可以有好成績,做人要積極d, 唔好成日hea, waste哂d時間, 好無謂. 第一份工課係中文作文, " 那一場狂風暴雨" 作好d啦, 不過無咩信心, 信唔過自己既文筆. 呢排可以識到巴士, 覺得佢個人好好, o係電腦野上幫左我好多, 唔該哂佢, 雖然佢無呢個web, 哈.
我好似好忙咁, 無咩時間上網, 成日都好tired, 但係睇番自己都無做過d咩, 可能要d時間適應啦, 無咩野既, independent d啦.
與其怨天怨地, 倒不如珍惜自己已擁有的. 雖然好難話一下子做到咁"括"達, 但我會學下ga啦, 希望大家都得閒諗下我啦, 留下言啦, ok?
best wish
aqua