2005-03-05 13:43:32尚未設定

3月4日

今日本來唔想返學
因為個肚勁痛
但又有TEST~仲要係econ
唔返既話又要補測
唔想煩到李sir~
佢已經好忙ga la~
所以堅持番左
仲要係搭taxi添~
所以番到去~
yuki好驚訝點解我會咁早
哈哈~~

到左中化堂
可能藥力發作
好番好多~~
鄭sir派中化open book test
77分~咁我想知自己係高分定低分
咪問鄭sir
點知佢話係最高分
呆左。。。。
不過好開心~
因為係交俾考評局ga~~
可以追番上次既分!!
好明顯成班都冇乜睇過本書
我自己都係用左兩個幾鐘咁睇
佢地一定仲少
所以呢個高分都唔可以話係我叻

之後派listening
因為上次開頭顧住同亞迎玩
頭兩頁我地都冇乜點做
勁係度靠logy估
所以諗住自己會好差
本野派左俾我成幾分鐘我都唔夠膽睇個分
之後先有勇氣掲
拎a ar~~
開心~
但比之前低分左
本野係拉curve ga~
可能其他人都係發緊夢咁做
所以先有a
如果係宣道
可能得個d咋
吸收左之前既經驗
拎左高分必須低調
但亞迎佢地問我
我咪俾佢睇lo~
之後媽咪又問我
我已經壓住本野唔俾佢睇
點知都俾佢掲起個角仔見到
仲同主席講
又俾李輝聽到
佢仲話我拎a係正常
我唔係咁叻ga 咋......

之黎鄭sir同我講
話我係高材生
成世人第一次有老師咁同我講
仲話中化科既希望係我身上
佢唔會諗住我中化會拎a掛??
傻la~雖然我既希望都係中化
但我實用文同速讀咁屎

之後econ test
20分鍾做完
仲有40分鐘
勁精神
訓唔著....
我係咪真係傻左
宣道既朋友
我諗你地識既張慧珍
真係變左.....
如果再變勤力d就正la~~
不過econ mc錯左2條
唔好唔合格ar~~
我好驚唔合格
因為我有溫書ga~~~~
溫左差唔多一個半鐘
快d派la~~~

文學堂
so so既故事.....
覺得好對唔佢...
不過佢講同我地講
我好開心
証明佢信得過我地

to漢堡包
食屎la你~~