2005-01-08 19:43:31尚未設定

感冒。。。。。。

好無奈....
以為自己身體好左
唔會病
點知....
都係病左
鬼咩~~
將個病傳染俾我既人
係我老豆....

我估係因為我星期四個日溫econ溫到病
我個日由10點幾溫到2點幾ga~~
好耐都未試過咁勤力
但都溫唔晒
之前太懶la~
我唔想肥ar~~
李sir對我期望好高ga~~
我真係唔想令佢失望
唉....
做econ個陣
我用左10分鐘就做晒mc la~~
因為驚唔夠時間
點知唔洗兩個鐘就做晒la~
因為唔識做
每條寫左幾行字咋
考上之後
我決定要真正比心機
我既目標係大學!!!
之後考中化
好驚會衰~~
因為我好鐘意中化
我唔想呢科考得差

唔打la~~
藥力發作
好辛苦ar~~
希望睇完我日記既大家可以幫我祈禱
thx~~~~~~~~