2004-12-19 18:43:31尚未設定

12月17日

期我已久的一天
之前一直係度俾人煩
個個人讀何福堂ga~
係度話我理想主義
乜野練唔到歌
都同佢講左話唔係我一個人負責
乜都怪晒我咁
人地都要番學ga~
如果得十幾人出黎
有乜意思姐??
又話我唔問人幾時得閒練歌
大佬~~
唔係我負責ga~
淨係識得鬧
自己一d野都冇做過就唔好咁多批評la~
都唔諗下人地d感受
好似得佢一個人有脾氣咁
超!!

唔講佢la~講番今日
正~~
估唔到羅sir收左咁多
主動同我地講左好多野~
好榮幸+開心5b係佢咁多年最愛既一班
唱眼前一亮個陣真係好感動
估唔到仲有機會係宣道既台上面唱歌
諗起上年sing con
....................^^........

唱愛是不保留個陣
又令我諗起謝師宴
成班人手牽手咁唱
好正

希望明年今日都可以咁過

雖然係福堂既日子好開心
d老師同同學都好好
但始終比唔上5b
鄭sir我對佢尚有一種陌生既感覺
佢亦未算了解我
希望日子耐左
程況會好轉
5b<-------小p最愛

仲有ar~
牛屎都係5b既一份子
大家唔會忘記你ga~