2006-01-31 00:32:28kelvin

1月30日~

  好耐都冇試過盡情咁去訓LU,仲發左好多個怪夢~正!!!
訓到12點幾就俾人叫醒左~之後就訓唔返係度睇碟~
2點半到就係輕鐵站等佢~之後去左荃彎西鐵站,點知兩個都唔識路..所以就用左最快的方法去解決~TAXI!!!
去到呢度行下,個度度行下,又搞下人地D野,好快又過左兩個鍾~不過好LUCKY 呢~話唔要個隻就即刻抽中我最想要個隻FIGER~GOOD!!!YOU ARE MY LUCKY ~最衰行唔到去買六合彩啦,如果唔係一定中..唔緊要,下次啦~^^
之後就搭船去左柏景灣~個度好靚呢,係第一次去~
好悠閒咁食左個TEA又同個細路玩下,唔經唔覺就差唔多收太陽~之後就行左去沙灘坐左一陣~
好舒服呢~如果我係住個度既話就好LU~一定唔會成日去玩會掛住返屋企~
佢就落左水,我就坐左係度偷影~仲影左好多TIM~‘不過都係睇唔到日落..算..下次囉~
之後就搭返船出去,仲俾人發現左我個秘密...要殺人滅口呢~
不過可惜要返屋企...如果可以睇埋煙花就好LU...


PS:好耐都冇試過中午去行下..行既唔係人多又嘈的地方,而係我鍾意既地方~初初都怕佢會悶..不過都幾舒服丫~好想有多D咁舒服既假期^^