2005-05-16 20:41:35大疍

"有驚無險




歷史課中,
突然聽到”砰”一聲,
啊啊啊…黃蕉成個人跌左落地,
塊面同嘴唇都白曬,對眼眨都唔眨下,
就甘靜靜訓系地下度.!我嚇到棟左系度
全班見到都靜曬,
連大菠菜(MISS)見到都嚇親阿,
嗚,見到黃蕉對眼眨都唔眨,我仲以爲佢死左阿
系甘問人點算!?點算.!?我急到就快喊出嚟喇..
好驚,我就知當時超級無敵驚阿,
我恏驚又一個fd離開我阿,..
後尾我同烏龜扶佢起身,
去睇校醫..!好采冇事咋…






中午放學,見到校門口有個細路女系度喊,
哇,放學時間,甘多人經過都冇人理佢,恏可憐喔.!
我同大包就行過去,問佢咩事..!
原來個細路女係柳柳嚟咖,吾怪得冇人理佢喇,
雖然佢係MISS個囡,不過一D都吾斯文
成日見到人就打,連高中嘅都敢打,講嘢態度又吾恏
我一年級嗰陣仲差D俾佢打阿,自從嗰次之後,見到E個靚妹我就閃!!
E家見到柳柳喊嘚甘可憐,塊面,手同腳都係傷,
我就拎左張紙巾佢.仲幫佢癡好止血貼
柳柳話我知,係我哋學校一個女嘅打佢咖../
哇,光天化日,竟然打細路女,聽到好火阿!!
之後我做埋好人,抱佢番屋屋,
HU,..佢人仔細細,重到好似豬甘,
仲整到我件衫都係朱古力雪糕.!!!
哈哈,我真係得閑揾事做.!!