2004-08-15 22:21:59PrInCeSs~*

福建夜

2004/8/15

今日因為亞麻返左黎
所以成晚爸爸媽媽麻麻都係咁講福建話
我一句都唔識聽呢……
好耐冇見麻麻啦
見返佢都有D唔知講咩好
其實 我地細個個時
佢真係唔算對我地好好
成日都係掛住理亞輝
我其實又唔會話好嬲佢偏心
因為佢本身都唔鍚我老豆
咁何況我同我家姐呢……
有時都會覺得好唔抵
我老豆自己辛辛苦苦捱個時
連自己亞媽都唔撐自己
我亞叔識得TUM我亞麻
所以佢有咩事我亞麻都幫佢

依家 風水輪流轉
我老豆捱出頭 做到老細
1個月都搵到2萬幾蚊
唔洗憂柴憂米
亞爺中風得我老豆一個比錢佢睇病
其他人呢? 6兄弟妹冇人比到錢
就係得我老豆一個比
幾多月又要推幾萬比亞爺
有錢 咪認你做仔鍚晒你LOR
唉……我老豆真係命苦……好彩佢冇比人睇死姐

今晚難得咁同亞麻聚一聚
雖然唔知可以同佢講D咩
點都好啦 老人家健健康康就開心啦