2007-06-20 11:35:16GQ

喝個小酒


Actually, 我自我調解的能力並不是很好
昨天晚上我還是失眠了
在床上輾轉了兩個小時候才慢慢入睡

in any regard, 如果妳24歲時身價有面值一百萬美元的房地產
我相信睡覺將不會是簡單的一事

But this is something that I must learn to face
要不然以後怎麼做大生意?

The good thing is, I got someone to invest with me on this property

Ya Ling 阿姨’s going to lend me $15,000 USD
還不錯, at least I’m starting to have people place their trust in me
希望能有更多的 investors willing to chip in
如此一來我的 stress level 將能更被減少


這個 weekend, 我又要去 Lasqueti Island 了
這次會有許多 College Pro 的 managers 都會去
人比較不會雜亂, I really look forward to relax myself there
(altho I know for sure we will mainly talk business)

Meeting Scott & James Dale and everyone
吃些海鮮, 喝個小酒, do some water sports
看看能不能夠吐露一些心事, 希望能讓自己放鬆一點

希望, 妳國考的準備也一切順利