2007-08-29 21:56:49桃子豬

* 宜 家 興 「假 大 眼」 (示範照)*

*^^*
呢排,江若琳同埋theresa都畀人話裝「假大眼」。
我個超人男友本身係個單眼皮細眼班男,佢極力「老撐」之後,都有「假大眼」的效果。係咪好勁呢~!!不過都係比我隻眼細,呵呵~~

就快9月25日,即係我同超人拍拖三年的大日子,亦即係三年之壤的日子來臨。今日同超人男友玩左個「惡魔情人」測試,佢竟然拎90分,平時又唔見佢咁叻,結果話佢係個貪新忘舊的愛情騙子。咁又係,外界咁多身材B以上的女子,佢講過:唔靚但有身材,就加分~~~呢個死仔包,真係當我無到囉~

哈~不過,坦白講~學台灣口吻,超人真係當我係寶貝,因為周年同生日都好近,其實我認為一份禮物都夠,對我呢類人,其實最重要係陪我同食餐飯,玩下狗仔,呢D已經好滿足。不過,超人成日都想煮左我隻小白,我隻小白話晒畀老豆追打時,都曾經呢O係超人後面,仲望住佢求救。

煩完O個D,最煩就係到宜家我連去飲的裙都未買到,我個身型好似著連身裙一D都唔好看,好鬼難看添~~唉唉唉

**~
成績又出左啦!又過關,不過個八婆竟然畀C+阿GEE同JOAN都有,擺明有野啦!仲記得last一堂,話阿gee無send野畀佢,d態度真係麻麻,send左畀佢,都唔代表佢會看啦!...拉低人o地dGPA,....果然係老妖婦!!~

黎緊下星期二開始番學啦!...唉...加油啦我要

PS

繼續努力