2007-03-26 20:18:31桃子豬

* 轉 季 啦 ! 要 減 肥 肉 *


* 手臂太多BYEBYE肉啦!哈哈~!要減下先得 *
* 太懶寫日記啦!竟然今日發現原來有「訪客」呢家下野,謝謝你O地參觀我日記,哈哈!*
* 仲熬多一陣就唔駛番星島啦!4月2日係我LAST天,聽日仲約左市場部蝦仁一齊食飯添! *

呢排日日番工都好無聊,一來我辭左職啦!二來...有野做都想HEA下,覺得點解要咁急,望住個白痴上司發D死物脾氣,而新請COCO不斷做錯野,我真係無眼看,宜家咁少野,已經D野錯漏百出,不過,都係O個句,已經唔關自己事,我當自己看唔到。

接待處姨姨已經知道我O地呢幾個女仔唔做,講真一次過走同八卦消息,都估到我O地走的原因,佢係想換班子,成日控制唔到自己O既脾氣,真係好難相處落去,我走係O岩,本來舊老細黎生叫我過去新雅圖書做,不過我唔鍾意做SALES,我想做多D文字工作/寫字樓多DO既工,今日會計同事車厘打畀我...話
我舊老細黎生打畀佢..迫佢買書..仲好似好趕咁落數咁,我話:下…可能月底要交數都唔定WOW,乜做圖書做到好似保險咁架...
>.<屈左佢買幾百蚊,黎生仲要話買咁少,話蕭生都叫佢D朋友買左六百幾蚊...癲線

好彩我無過去唧~~~
雖然過去有人看住我,但始終都唔係我鍾意做O既野...早走早著啦!

*** 4月4日 兒童節 係我男友生日
哈哈 O個日我同佢都不用番工...
唔知會唔會去赤柱呢???
(好彩諗左禮物唧)

無戲好看啦...最好看係戰狼300,正呀!肌肉...,正呀~~~
唱K又無新歌...SHIT

星期六O個日同恩、寶、AELO、KITTY一齊唱K,聽左首歌都OK
雖然唔知個女仔係乜水~~~聽下

歌手:方皓玟 ( 如果想我哭 )

不想乞你憎 睜開眼等天光四處陰沉
來營造氣氛高聲炮轟
下決心等你任意的嗦擺
你就似猶大 祈求罪人的心態如十誡
明明很憎你 常和她一起
心痛也不想讓你走

*如果想我哭
 新歡請你給我一一的預告
 愛我你沒愛都一句沒有難度
 誰都不曾留住你 別太(過)清高

 離開請你早
 傷心一輩子來問你怎彌補
 簡單的快樂都不歸於我
 能令我明白到誰是錯蠢人是我*

始終不了解 粉身碎骨多慘痛我都捱
仍然願意等奮不顧身
我至少分到被愛的一塊
你就似猶大 人云亦云揀一個隨便去擁戴
同情心不夠 才無中生有
心痛也不想讓你走

又再跟光陰競賽 談情當中總有愛
誠實待人怎麼有害 誰也可不愛

來日再懷念你難道我其實怯懦

PS:去YOUTUBE搵下段片.沙田圍呂明才小學,班老師唱賀年歌
哈哈 笑死我...被迫O既