2006-01-27 10:55:43傑傑

化妝


係我仲讀緊書既時候, 一般女仔都唔會化妝返學,
不過時易境遷, 家下大部份女仔都會化妝, 更有唔少學生

對我黎講
女仔化妝係一件很重要的東西
原因只係好簡單
可以令到自己更加漂亮
何樂而不為?
坦白的說
我沒有見過不化妝的女孩子比有化妝的靚
當然太過濃妝艷抺並不是我所好

而我呢?
雖然不是阿Zing也不是Rickychan
不過每當睇雜誌時我都定會看看個o的化妝品又或者點樣化妝
無可否認我沒有什麼潛質做化妝也沒有這方面的傾向
但… ……..
都唔知自己想講咩.

可能講來講去大家都覺得我只不過係
一個重外表而膚淺的人
不過我自問並不是什麼清高脫俗的人
但最後還是想強調
女仔一個合適自己的妝
比什麼稀世珍寶還值得欣賞