2001-11-12 22:31:01SnoopyJohn

12/11/01 "媽媽,生日快樂"

今天是媽媽生日,但我們也弄不清究竟是新曆生日,還是舊曆生日.haha...我們真是沒心肝,不過媽媽她自己始終都唔肯講! 我們一家人今晚到了酒樓為媽媽慶祝,因為爸爸喜歡吃中菜呢!所以原本一心一意想吃自助餐的妹妹,就十分失望了! 我們送了什麼給媽媽?未有呀,因為媽媽未揀到,我的銀紙可以放多幾日呢!(=P)

吃完飯,回家後第一時間上網,hehe,給我遇到思詠上網啦!但只是談了很短時間.不過我都好開心了. 思詠妳要努力考試呀!我支持妳,不要像我做懶惰蟲呢!!

究竟去新加坡好,還是台灣好呢?剛才思詠都給了我意見,還有中心的同事...加上我自己的心意...都是想去新加坡多d呢! 不過我是要孤身上路哦!有朋友會同我去嗎?

今晚唔寫多了,因為弟弟要用電腦,明天再寫!