2007-03-03 13:58:19艾.

好型吖`!我老师!

我老師好靚女吖`我真繫好睬咋!哈哈`來到li個班`
區係全校最靚喇`着D衫好有品味啊`好崇拜!不過矮左D--!
灰灰的眼哦!綜棕的頭髮!羨慕死人`!結婚暸0.0
今年27歲!譆譆!講返本題!係喇`區好好人咖!隻眼好大咖`好幹凈咖
今日喫完lunch 之后有人話`伱老師叫伱地去gym啊!哦?我慢慢行去
衣?好多男老師`個個着曬毬衫`好似舉重過D甘大隻!有我三隻喇`````
之后我老師來咯`區入左更衣室`哇`以黑色波鞋靚裝`白色冇袖衫,籃色毬褲`!好型吖!我班D人個個叫wow!sexy! 我真繫悟敢相信`區要同區地打啊``啊`果D老師悟係肥豬就高區2,3個頭咖`wow!原來區超勁咖`可能以前讀書果陣經常練咖`但冇可能甘矮啊`悟知喇
區組D人好細隻`即繫悟係細隻`俾其它D細個`得區一個lady`````
哇哇!好型啊`區入一毬我地都好激動`差D跳舞咯```哈哈`最后以56比14贏左!!!!!!哈哈`開心!可能仲有啊`區扭親隻腳```