2005-12-09 22:50:09= BEE =

To be or Not to be


又是一個決擇GE時候
我都吾知自己想點
明明一早答案就已經出現左
就連自己都知道呢個係標準答案
但係好似心入好似有一絲絲GE希望
一直係度動搖緊我
同我講可能仲有另一個答案LE
等下TIM LA 吾好甘快就應輸
雖然雖然 我應該好明白
其實只係自己一直係度轉緊牛角尖
戈個只不過係自夢想中GE答案
呢個答案跟本就係另何一條方程式
都冇可能計倒出黎GE答案
但係一直一直自己都仲有一絲絲GE希望
希望有一日戈個答案吾再係DREAM
但係係咪吾應該再甘轉牛角尖落去LE
呢一刻我覺得戈個答案好似離我愈黎愈遠LA
好似係叫緊我係時候要GIVE UP LA
就連她們都是這樣的跟我說
要醒LA 戈個我想要GE答案跟本就吾會出現
係LA 真係係時候要醒下
清醒一下 等自己好好諗一下
跟住落黎GE應該點樣行落去
唉 講就容易LA 自己做吾做倒LE又係另一件事