2005-11-23 00:00:49= BEE =

小花.生日


尋日係小花生日AR 18歲大個女LU
又係考完試之後GE第一日返學
考完試好開心AR
成身鬆甘LOR WAHAHA
考完戈日成班FDS們左唱K PALY到癲左
RELAX下MA 考試真係好辛苦AR 好辛苦
我覺得讀巧身苦AR
吾洗讀就好LU 不過吾可以
佢地個個都甘講 吾得GA
點可以吾讀AR 你吾讀想做咩
比心機LA 比D心機讀LA
就係甘GALA 每次都係同樣的對白
係LA 我都要比心機GALA
第二段吾可以再甘心散GALA
光好同DOUBLE散左冇野令我分心LA應該
係AR 又散LA 又甘快散LA 無奈中
吾想再拍拖LA 一年4次已經太多LA
如果可以有CHOOS的話 我令願淨係拍一次
不過係長GE 吾仲意甘拍拖LOR
TOO辛苦LOR E+都吾想拍拖住LA
吾想再拍拖又好似之前戈幾個甘
與其拍拖拍成甘 不如吾好拍 我諗
我真吾仲意玩玩下甘拍拖LOR
只係甘ARM遇倒GE都係甘JE 我都好無奈
光光先同FDS們講完我拍拖LA 點知
吾夠幾日又散左LA 超級無奈LOR
吾知想點 搞到個個都以為我係玩玩下戈D人
好無奈LOR 吾係GA 我吾想GA 吾好甘諗我
HOHO 講返尋日先 尋日去左旅遊學院上堂AR
我地學校每年高二都會搵一日去旅院上堂GA
尋日我地班去先 旅院好正AR
好想入旅阮吾知點解 BUTBUT英文要超好
睇我都入吾倒GALA 都係諗下JE
我地朝早ON旅院上堂 下晝去睇世遺GE一部份
去到鄭家大屋戈頭 WAWAWA 好開心AR
見左黃秋生AR 杜琪峰 佢地拍緊戲ARMA
好型AR 44仲離遠影左張相TIM HAHA

尋日都好笑LOR 差吾多参觀完戈時
小花吾見左我地送比佢條VIVIENNE WESTWOOD 電話繩
好無奈 搵LOR 點知 原來留左係何東
好彩戈度D人好心比返佢LOR 佢都幾好彩LOR
如果吾見左我地都好無奈戈LOR