2005-03-02 11:46:01grace

Kitty

我識得幾個人叫kitty~

stc, 我記得有位kitty, 夾過$, 送生日禮物俾我~
我仲記得佢好細個既模樣, 同而家"亭亭玉立"去比, 真係"天壤之別"...
我在她的記念冊也有引"亭亭玉立"這個字~
她有愛情滋潤, 當然比我更懂妝扮啦~
佢個款都幾幸福, 拍拖已好長...

不過, 我對每段愛情都係唔睇好既(個人見解)...
如果現家仲相信釣金x or相父教子, 真係純情左d~

2. 補習班kitty...
聊佢傾計, 識左...
肥, 長髮, 束長辮, 讀鄉中, 住天水...
去親補習班都見到佢, 証明我同佢都報左好多科~
好鍾意richard,fansf.3已跟佢, 哼,真係爾虞目染
richard拜年俾$1000利是, 開心死佢~
唔鍾意maths(其實maths 都幾好ar, f.5數都唔難)
eng 攞a(f.5)seven 唔知, 而家中大讀文學仕...
係千色俾佢撞到, 嗲左兩句...
有次係數268b bus上見到佢, 冇同佢打招呼lu...
我諗而家佢會記得我掛, 不過都冇所謂啦~

現在kitty...2個~
ptu功課有a, 但最後result得b-, 哈, 我都好過佢wor, 雖然佢功課好過我~
佢對eq guest 狂話佢對功課係有要求既, 無論佢係成就型, 定係忠誠型, 總之我就覺得佢係發左毛既(變壞, 衰既特質多)
佢唔係得罪我, 我覺得佢人好自我law~

tic休息時佢可能係筆袋暗格找到張之前ida姐叫我地寫既3個目標紙...
佢講左出嚟, gpa過3, 揾份parttimejob, 另一我唔記得...
佢話佢3樣都做到, 我第一個感覺就係'真替她高興'
入學時我都唔知乜叫gpa, 她已經....(可能係哥哥姐姐教既)

我都唔差, 3個目標, 我都覺得自己達成...那時好開心~
有一個係,好特別既, 我覺得~當時好注重人際既我~
寫下要認識全系既一半人, 全系有大約200人,
現在我返學都面對住d熟識的面孔...
即係我在年半裹, 識左100人, 真多~(冇真正數過, 隨心啦)
當然好多都係hi-bye friend 啦~我識人, 人唔識我都有d, 不過我都照計~
另外2個, 由於我諗唔到, 填左d fu顯野, 勤力用功毒輸等...
要達成d goals, 真係唔容易, 又有新開始~

tic exam 時, 她坐near我, 之前仲問我幾多號...
驚死我坐錯, vise versa~
佢博命咁寫, 真令我"自愧不如", 唉好驚唔合格, 預左要補考...
期望愈大, 失望愈大, 好彩, 我聰明, 冷靜, 有自信~哈~pass

我發覺我係不知不覺間, 知道左 ar kitty 好多野~
佢唔鍾意karen(miss), 好心佢唔好咁主觀同表面啦, 唉~
佢話佢樂觀, 有返教會, 有做義工~
不過, 最近我聽到佢把美妙的聲線, 我就覺得, 煩!!!
上堂一定唔坐佢前面ar!!!!

最後psy kitty 實在太似塋塋笑, 令我愈來愈掛念正版塋~
psy kitty 已經好似認得我啦, 哈哈~
至要我一出手, 就認該冇問題~

kitty指可愛, 佢地都幾好既~

算骨, 批我...wor, 真好ar, 準準準!!!!
福澤深厚,聰明有才幹,一生衣食無憂,立業興家,財源豐厚,富甲一方。
衣食無憂(準), 財源豐厚,富甲一方(正)~