2008-05-24 22:14:23lucy

呢几排`~

呢几排!
发生左好多也~
好耐都没上过网拉]

之前某果星期就好似黑色甘
5好既也一样接一样甘来
地震..
我地级某个女籽去了天国.

虽然已经过去左
但都系好刻骨铭心..


跟住六科有五科E
哎~~....
比较苦闷


近排觉的全身都好似没么力甘..
都5知点解


好耐没打球..经常落雨.
讨厌啊
前日终于可以打拉
前日觉的个个都好劲啊
施文入球准左好多啊
乐儿都劲左好多....强板啊
不过我都继续努力哦
你以为我会继续比你枪我个波么....奸笑]
哈哈哈~~
我地都要加油啊...

我地今日都有打哦
5知点解就系捉5实个波
可能系FIRST DAY既关系吧
希望拉..如果5系我没就好屎
嗯~~5制啊!

好想讲

前提:好认真

黎诗恩.好对不起.
_-你一定可以考到你想去既高中..

我不管你点看我...
我就是我__LUCY"

这就是我想同你讲的说话.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

讨厌打雷的天气
好似个天发脾气甘~~~


明天希望能开心点拉~!






water 2008-05-24 22:48:22

黎诗恩
对五住.系我一时冲动.



其实我都应该对住距讲.
不过我放低五到自己啊..
sorry啊..
老婆仔...