2008-04-27 16:41:45lucy

李宁~一切皆有可能

我今日去左东川买鞋拉
我之前点鞋已经5着的拉
哈~~


好多鞋啊
都5会好贵
好多都有折打
~~~
不过我要噶系跑鞋
因为我想打篮球
所以点鞋要好点
如果5系就好易烂噶拉
好残噶!!点鞋甘烂法



今日终于买左对鞋鞋拉
好开心啊


对鞋...
粉粉地~~
白白地~
几好
我试左好多鞋啊~~
我本身想买对NIKE噶
但系好重啊~
软点轻点既又贵到死
800几到千几~
鬼买的起啊




衣家就买左李宁拉
虽话系国货
但都系5错
我支持中国啊
I AM CHINESE~!
哈~!!

李宁~~一切皆有可能~!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.





猪籽~~
对五住啊
挪距既电话其实都系想以后一起出去打下波扎

我今日同你讲 话好辛苦
都5见你问下我点
我果时都好想伤心啊

我觉的你都系的过讲
我问你如果我死左点办
你好似都没复我

你一路都系讲紧无敌
无敌系基噶
我5系啊

距成日都见到我地
我想同距以后出来打波扎嘛
5通你仲想我地点啊

虽然我以前可能讲过话五挪距电话
但系MOU籽都挪拉
我地都一起去打波拉~~
都一样拉


............
.......
....



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


今日心情中等偏少少上~~


落雨哦
点衫5干的咯~


今日仲有想死噶感觉
原来失血过多系甘噶

如果失血过多时
想死又5想死甘会好辛苦噶

..........


上一篇:3.29

下一篇:5.6