2008-03-30 19:11:34lucy

3.29

今日正式考完月考!
比较5知点,怪怪地
跟住就同左罗籽去行街街
本来已经买左饼饼比距噶拉
点知都系5记的罗比距

原来我真系好大懵
觉的有点恐怖
如果我以后么都5记的点办

之后我同罗籽去左越富
看T-SHIRT
真系好好看
好多都好想要
跟住去到一间铺头
姐姐同哥哥好好玩啊

发觉-罗籽噶沟通能力真系比我想向中仲要劲啊
跟住又发觉-唯心主义的定义

哥哥唱歌好好听啊~
又靓籽!原来距之前仲参加过模仿周杰伦比赛
(不过5知系米真噶呢!距就系甘讲)
最后罗籽都系比姐姐感动左
买左两件衫
虽然距着起身麻麻地


行完越富
又去左买书!
买左几本语法书
之前看话高二要必备一本语法书我就买左拉
我都觉的我需要


行完两个地方已经好夜拉
所以就各自去各自要去噶地方

行完后我系度淋
我觉的罗永变左
无论边方面
不过系5同学校
同5同人相处....

但都系觉的5开心!!
怪怪地噶感觉
- 仅仅对于我来讲
>>>>...

上一篇:3.22

下一篇:李宁~一切皆有可能