2008-02-13 02:59:50風鈴草

不一樣的新年(奇遇篇)

話明奇遇MA~唉..真係估距唔到
奇遇一:
話說我地聽完演唱會~咁由於我地自己開車去~咪要去比錢買票
咁我地就去到付錢處~突然見到一個掛在我們前方的女孩和身边的中年婦人吵著
女孩應該比我小~大約是中學生吧~一边哭著一边在話著中年婦女
而中年婦女好似有點無奈~
原來女孩約左朋友出街..但由於大多人排隊比錢~
要遲到了~她在怪媽媽的不是~令她遲到~
女孩:我都話唔出黎ge啦~又要人地出黎~痴線ga~我話你知呀..我明天唔會同你返大陸ga~你自己返去啦~你睇下依家几點..痴線ga~都係你令我遲到啦~成日都係咁~痴線ga~你話遲到唔好~咁依家呢~
.......我聽左好多白痴咁ge野
婦女:係啦係啦~遲d过去lo~咁多人ma~哥哥比左錢先得ga~多人丫~乖啦
女孩:你都知多人咩..你都知醜ge咩~咁你又咁..成日都係咁..
......
當時真係覺得距好过份~好似潑婦駡街咁~
左一聲你係咪傻ga~右一聲白痴
仲不斷駡呀媽..如果係我個女一定比我打..
戈時11點几..我估距最多咪唱k或飲野~
洗唔洗咁呀~真唔明依家d人點想~新年一家人開開心心咪几好~
攪到咁~仲要比咁多對眼望住~距真係唔知醜字點寫
奇遇二:
咁當我仲好嬲咁睇完全过程比左錢打算一行人去拿車時~
一行人呆了~我地比4車+兩柱困死左出唔到黎lo~
oh!點算呀~
原本係無事ga~因為左方兩車非泊車站泊車困住左呢~
就係咁~我地出動停車場保安幫我地打去~查車主電話~
下~咩呀..因為係私人地方發生唔受理~ok..算
咁拖車lo~嗯!大老闆話唔可以~
咁點呀~就係咁被困1個多小時~真係難忘的过程~
重點係其中一人要返工~哈~遲到lu~
~喂喂..我今日先buy左風車轉運~點解會咁ga~
到最后我一點几先返屋企...
呢個大年初一真係好奇~嗯
新一年~呢個開始或許告知我要先苦后甜~
yeah~明天會更好~
佐為 2008-02-14 14:24:23

你都會打人ge咩,點解我吾多覺得ge,你個頭甘大,吳係重加奇咩,你而家重病左添,休息下,快d好番,吳係就無得去玩啦。

版主回應
..........我會GE啦~你唔好再當GE我新聞台係你爆大獲GE另一地方呀..(葉SIR話你個BLOG係內幕集中地LO...哈哈~) 2008-02-16 12:17:26