2004-10-03 01:29:34kaman

好好玩 ~ 2 OCT

今日小組六個!唉~都好過上個禮拜既..........
唔該晒呀毛黎幫我彈結他!
唔知點解,覺得今日好怪..........
跟住小組敬拜既氣氛好差!
俾D反應黎啦!!

跟住到左分享,又唔知點解D反應又好勇躍!!
傻架你地!!
跟住完左我地去買野食,好飽!

跟住到左主日,好驚太后覺得悶.....
跟住同JOEY組同LEUNG 文組一齊食野!去大排擋!!好食!!好飽~
睇左好少金枝慾X!
算啦!!無咩興趣!
呢排無咁鐘意睇電視!!
不過,好愛啜腳趾個廣告!好睇!!好CUTE!!好正~

同JOEY組佢地一齊食野好好玩!
因為MONIQUE實在太好笑!~~好鐘意佢!
仲有輝輝好正!好男人一個!

跟住去左沙咀!
有唔知咩機構擺檔,好好睇!
有個O靚仔唱歌激好聽!!
我地聽到如痴如醉~~
總有好多表現!!好睇呀!睇到好興奮!哈哈
仲有我地期待好久既土風舞~~好靚既衫同HAT~~
好靚呀跳得~

跟住我地玩繼續無敵掌門人個GAME~好好笑!!
鬥下邊個個PAT勁D!!!!
笑死我!
我發現我身體真係好弱!好易塌!俾呀心整跌左我幾次!!!
我個BODY弱,但係我個人唔係弱!!
唔好再蝦我!!!!!!

跟住我地成班玩〝愛教會,行出黎〞,奇實係果個〝爸爸,媽媽〞既遊戲!
唔~
好玩!!
笑死!!
原來我好豬~~變左五級豬!!
我D組員真係叻啦!似足我咁豬,都有成六級豬!!

跟住又再睇佢地玩鬥PAT PAT遊戲!!
睇人玩都笑死呀!!哈哈~
候龍好痛呀笑到!!!
低B架!

係呀!!今日真係好好玩!!個個星期六都要咁呀!