2005-03-30 00:56:04負二十

[19/3]複雜.....


在我未熟朋友b時,朋友a已經同我講,朋友b信不過!!!
之後,朋友b又同我講朋友c信不過!!
那個叫我唔好信邊個,邊個又叫我唔好信果個!!
很煩呀~~
同他們一起時,又要小心d他,又要小心d佢!!
交個朋友,唔駛咁複雜呀!!!

我一直也認為,禮物是可以帶給人開心的~
特別是我這個鍾意米奇的人,我以為只要是米奇的我也會開心!!
但原來不是的~
只要是送/收一方沒有心的話,那份禮物不單止不能帶給你歡樂,
只會為你帶來無限的苦惱!!!
由收到份禮物起,我都無因禮物而開心過~
甚至,我沒有把禮物帶回我的家,只是把它放在另間屋那邊某一個櫃中!!

到現在為止,我還未有時間/心情/心機去接受這"東西"!!

恨自己--點解咁無用~
恨自己--點解唔識表達~
好恨好恨自己!!!