2003-05-18 21:19:19

晨早的淺水灣的月光

幅野係今個sem OM Quiz鮋時候畫鮋
同今日個topic冇關係

一朝早就同阿業阿朗去跑長途
鴨利洲→黃竹坑→深水灣→淺水灣
再游下水吹下水
好不寫意

阿業幾時到都係主角
今日更加係主角中鮋主角
詳情......哎算喇唔講喇
俾阿朗唱到全舖頭都知已經夠慘......
放佢一馬啦

琴日話完香港風情
今日又去食過
又俾位暗瘡阿姐昆
呃我食左個冇湯送鮋粟米玉粒飯

今日體育世界訪問St.Pual's羽毛球隊
係度諗 如果我F6番到去繼續打
我而家會點呢......?
......好心何漢超梳下個頭先上鏡啦

雖然個個都話我剪短頭髮唔好睇
但真係係時候剪喇
好鬼熱呀

同學們星期二去澳門
個晚要練波 冇得去玩添
好想去啊......

我仲想去BBQ
我仲想去打麻雀
仲有好多好想好想!!

我唔會敷衍你
不過 有d野唔係一定架......