2004-09-16 00:18:43kathy

Eyewear Present

今日有兩個present ar,
8點幾返到去...未瞓醒...
琴晚做到3點幾,
返咗學先3日...咁快又要捱夜,
present咗1 min,
灰咗...又唔得~~

下晝走堂,因為要過會展present,
gigi帶咗我地去一間不知明既餐廳,
d野都ok好食ar~~
肉醬意粉&海鮮焗飯.
之後過新城市打機,
gigi & pinky打咗半首就fail,
pinky玩廚師game又幾快wor~
我同gigi打太尌打到手軟,
2點幾eunice & ivy仔返去上堂,
pinky,gigi & 我...繼續玩~~~
小新games大敗...
gigi係鼻涕王~~~~~~~~~~~~~~

然後去火車站會heidi,kate & mak g ,
去到會展...早咗半個鐘...
買野飲影下相,
heidi & pinky扮自由神...
入到去---------------安靜,
見到vivian present...
等咗陣就到我地la~好緊張ar~~~
pinky係第一個ar,都唔錯!
我係第二個>.<
present完之後...no comment?!!!
竟然冇人問我問題...灰咗...
唉......無行la~~~~~~~~~
heidi & gigi睇靚仔...??

5點幾就走得la.
好想知結果ar~~~~>.<~~~~~~~~
去mcdonald食雪糕~~
回家.

今晚偷懶唔做野lu~