2008-09-18 23:05:49★~大細路~★

sharing

有一位同學已經在病床離開!!!! 雖然第二天,還同一班同學在長洲玩過痛快!!!!
星期二朝早,收到這個消息。 我的樣子,呆了...
為何那麼快離開,這時短短的九個月時間!!!!

內心會覺得一個樣子型仔,又好人,好攪笑,帶了很多歡笑給我們!!!
一個又好大隻既人,為何會這樣。

記得認識他是在FD KY的時候, 因為一班同學低下認識了他!!!
記得試過俾同學老屈我,,鍾意大隻,,又成日拉我向他表白。

又試過放學去睇班同學仔踢波,,而且佢又踢緊!!!

到上年2007年,竟然讀同一班。
不過,幾個月後開始不在見面。
直到前幾日就不能在見面!!!!

其實我又後悔,早前可以一大班人去他家探他,,結果我又冇去見他!!!

不過當我知道他有病時,還有與他信息來往。
我睇到佢真係好堅強,"仲同我講你放心,我一定會支持住" 願神也祝福你!!!!

不過前排有發信息給他,,問他病情如何!!! 冇回應。
直到上星期3晚半夜,,我發了一個信息!!! "你最近身體如何丫"!!!!
結果第二朝星期四下午,,回應我!!!! "我的癌細胞上了腦,睇野不清楚"
死了,,呆了,,,覺得同死亡好接近丫....

三年前,又有個朋友離開!!! 果時小學開始識,,,住在樓上經常一齊放學番家!!!
直到初中時間,,又再相遇.....

三年後即依加,,又有一個朋友離開了!!!!!

唔知道再三年後,,我既身邊又會少了什麼既朋友呢!!!

我知道上帝是掌權一所有!!!!!

我會記得你嫁!!! 大隻