2024-05-01 20:02:27Ethan~

1/5/2024


早前結怡話想去睇套戲,所以今日晏晝就同佢出左去觀塘到睇戲喇~!!
不過我地事前都要去食返D野先,而佢又計劃左去返之前一間小店啦~!!

於是我地就o係APM會合左先,及後就去返間聞名小店食糖水啦。。。
事因呢間小店o係呢區都係好出名,之前又話因為冇人接手而差D要結業~?!
不過之後就話有人肯接手繼續營運落去,所以我地又再一次去幫襯下啦~!!

及後我地就要轉車去Magabox到睇戲,事因我地今次唔可以揀夜晚呀~!!
畢竟聽日大家都仲係要返工嘛,所以都係唔好搞到咁夜先返屋企喇~!!

至於今次去左睇一套日台戲,呢套『18x2通往有你的旅程』都幾有啟發性~!!
人生呢個旅途之中會遇見好多人,究竟自己在意同埋當中有咩值得你去思考~?!
好好活在當下去珍惜自己重視o既人,錯過左機會可能想見都已經冇機會再見~!!

同時關於我地六月左右另一個行程,都有趁今次伯8面去傾左一陣間啦。。。
畢竟到時會去澳門連珠海玩三日兩夜,但係都要諗下行程安排方面係想點先~?!