2007-07-19 23:11:47〓Zyの澬遊天闣〓

I guess...


I guess...

I’m in trouble...










so much days i don’t know what’m i doing...







days sleeping sleeping sleeping.....

nights walking walking walking.....







ride my YAMAHA circling all the citytown



drinking till night at a bar to wait some miracle maker to come round








........














”但 亦高興我每當需要救助
良朋摯友總會LALA救我.”








不過好啋仲有我班兄弟



陪我瘋陪我癲陪我悶陪我傾.....











THANK U BROTHERS.I’M NOT ALONE.















可以同我無話題都傾到臨晨3點既人



好多謝妳...邪






唔理我地做既嘢繫咪無為


我地繼續




BABYFEEL等妳.
















兩個男人去睇<變形金剛>



好正常喈.....^_^







妳話妳繫第一次同男既睇電影

哈哈 我好榮倖喈.....








抓支洋酒去消夜


貳十年后我地還要...阿菇爺











炸左藷條


無人食


自己食


也是一種樂趣


.................................................................................................
yellow 2007-07-23 10:17:37

我比又点话!
教埋我开啦...
等我裸左你部绵羊去沟女~哈哈...

~ZY 2007-07-22 18:09:00

妳咁狠...油貴亞

yellow 2007-07-22 16:46:02

顶你...
无我份!
我返黎果时陪你癫饱距!
记得无整坏你噶小绵羊...
我还要你车我返FQ噶!~Ha~~~