2006-11-12 10:14:07Cathleen

promise``



後來我有沒有出現過你夢裏

我們是彼此回憶的幾分之幾

如果說很想你

代表說遺憾佔據太多比例






我明白,我只是你的幾分之幾而已....
你說你會記得我,就能讓我的眼淚直往下流了....
說什麼遺忘都只是為你好,為我解脫.....




直到.....



區爺爺唔響度.....



當我聽到呢個消息噶真系希望自己發緊夢,甚至依家一想起區爺爺離開的情景,除左個氧氣罩之後,三分鐘咋....就離開左.....真的有點殘忍....太快了,果日朝早,我仲講笑咁話,爺爺一定會冇事噶,因為區仲要睇我同區結婚咖....區爺爺仲未飲我杯身袍茶噶....不過,我知區爺爺離開或者系一種解脫.......


幼稚噶我,究竟想,人為何要離開呢個世界?死左點解唔可以翻生?究竟人死左之後會唔會有靈魂尚在呢?.....好傻.....



我知,我是害怕離別的感覺而已,何況這是一種生離死別....


到了我們分離的那天,也會這樣嗎?



不過,區爺爺教惜我,要珍惜眼前人....




PS:MR.H,我會滴`````像PIE說的那樣:世界上少了一個愛你的人,所以我要給你更多的愛.....

上一篇:幸福```綠光```