2005-05-08 20:25:47ㄚ振

奇摩交友的日記2005/3/17

Greatness, integrity, humanity, honesty.....he had them.
Courageous, a warrior, inspirational, a guiding light.....he led them.
Treachery, deception, cruelty, domination.....he fought them.
Liberty, freedom, harmony, mediation.....he sought them

和樓杭斯因E而認識 今天作賤自己 用了5M+K 痛苦萬分 那來快感ㄚ???
當人的意識無法控制 身體肌肉不聽使喚 並不斷腹瀉嘔吐時 長達5小時
這樣的東西算快感嗎?
現在好難過 為何這樣糟蹋自己 這是自殘嗎?
我的心生病了...對不起我的家人!
但我昏厥 覺得自己快死去時 我想起的卻是樓杭斯在徵友網站...
相片裡的微笑 我不能放下他...

Bravest heart!

Betrayal, capture, suffering, humiliation.....his destiny!
He loves Laurence so much...........gives him a hug and thousands of kiss bravely